BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

School Success Tip of the Day

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ (3η μέρα)

Μετά τη βροχή... το ουράνιο τόξο!
Δείχνουμε ξανά την εικόνα από τη 2η μέρα, η οποία απεικονίζει ένα ουράνιο τόξο. Συζητάμε με τα παιδιά κάθε πότε το βλέπουμε. Στη συνέχεια, μπορούμε να τους διηγηθούμε την εξής ιστορία, για να εισάγουμε τις δραστηριότητές μας:
Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι κάθε φορά που βγαίνει το ουράνιο τόξο, βλέπουν τα ξωτικά να χορεύουν πάνω του. Τα ξωτικά είναι τόσο χαρούμενα γιατί έχουν ένα μεγάλο θησαυρό... Ο θησαυρός αυτός βρίσκεται κρυμμένος στα χρώματα του ουράνιου τόξου, και μπορεί να τον βρει μόνο όποιος καταφέρει να φτιάξει ένα δικό του ουράνιο τόξο.
Έπειτα, ρωτάμε τα παιδιά αν θέλουν να φτιάξουμε το ουράνιο τόξο για να βρούμε το θησαυρό... (η απάντηση εννοείται πως είναι ΝΑΙ!!!)
Κρεμάμε, λοιπόν, μία εικόνα του ουράνιου τόξου, έτσι ώστε να τη βλέπουν όλα τα παιδιά.                                                    
Μετράμε  τα χρώματα και τα ονομάζουμε...
Πάνω σε κάθε χρώμα, κολλάμε ένα ξωτικό πο κρατάει έναν αριθμό...







και μοιράζουμε τα εξής φύλλα εργασίας:




Ανάλογα με το νουμεράκι σε κάθε γραμμή, κοιτάμε το αντίστοιχο νουμεράκι του ξωτικού και χρωματίζουμε με το χρώμα, πάνω στο οποίο βρίσκεται...



και κάπως έτσι είναι το αποτέλεσμα!
Όταν τελειώσουμε, εμφανίζουμε στα παιδιά το θησαυρό που είναι .... ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ!!! (αυτό τουλάχιστον επέλεξα εγώ...)
Η παραπάνω δραστηριότητα μας δίνει τη δυνατότητα να δουλέψουμε τα χρώματα, αλλά και τους αριθμούς από το 1 ως το 6.